21.11.2022

Urăsc Seen-ul!


~fabulă contemporană~

Cât îmi sunt de urâte unele dobitoace 
Care dau cu seen \//
Și te ignoră deplin!
În secolul vitezei
Unii sunt mai răi ca niște căcăreze!
Dacă-ti scrie omu’
Să te întrebe ceva,
Mai ales,
Dacă vă știți 
Si din viața reală,
Nu doar cea virtuală,
Ai bunul simț și Răspunde 
Nu te ascunde
In veșnicul “busy”!
Nu e nimeni ocupat constant,
Decât dacă ești stricat la stomac
Sau la cap! 
Raspundeeeeee
Chiar și cu:
“Nu pot!
Nu vreau!
Fuck Off!”
Numai nu fii un mort,
Te rog eu!
Asumă-ți neputința 
Și comunică-ți sentința!
Spune ceva,
ORICE!
Numai nu te mai ascunde
In spatele ecranului 
Cu gânduri mute,
Și abțineri încrezute!

Urăsc seen-ul,
Mai bine îmi dai Block!
Hai să nu ne mai batem joc,
Căci încă e loc,
Pentru multe cuvinte ad-hoc
Dar mai ales pentru respect reciproc!… 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Duală ființă

 Duală ființă Azi sunt mai faimoasă ca ieri  Și mai semi anonimă decât mâine… Nu mă am decât pe mine, Plus un infinit de goliciune. Aș vrea ...