13.11.2022

Sunt O… Bufniță!

Sunt Un…
Ba nu!
Sunt O… Bufniță,
De fapt sunt mai multe Bufnițe într-una!
Recunosc, că am vrut să fiu Un Pescăruș 
Dar mi-au tăiat aripile 
Fix când începeam să zbor…
Așa că am devenit 
O Bufniță versată 
Care stă pe câte-o creangă
Și se tot întreabă:
Oare asta-i creanga bună?
Când a devenit lumea așa nebună?
De ce mi-e așa dor de zbor?
De ce nu m-am născut cocor?
Cum să mă integrez mai bine in decor?
Cum să-mi asum propriul abandon?
Ce-i cu strigătul meu înăbușit?
Ce-nseamnă Bu-hu-hu măsurat în infinit?
De ce-aud clopote când nu le trage nimeni?
De ce nu mă odihnesc pentru mine?
De ce trăiesc noaptea? Și mă ascund ziua!
Ce-s cu ochii ăștia mari? 
Dacă lucrurile pe care le văd mă sperie!
Ce-i cu gâtul meu contorsionat?
Dacă tot nu pot să-mi fac de cap!
Și la ce-s bune penele astea sublime?
Dacă nu mai reușesc să anime!
Hai că e deja aproape mâine,
Iar eu mai am de consumat niște suspine,
De ascuns niște platitudine,
Ca s-o iau de la capăt pe-aceleași căi meschine,
Sau să iau in sfârșit atitudine!… 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Duală ființă

 Duală ființă Azi sunt mai faimoasă ca ieri  Și mai semi anonimă decât mâine… Nu mă am decât pe mine, Plus un infinit de goliciune. Aș vrea ...