13.05.2011

Floarea

M-ai lasat acolo...goala,
Fara nici o petala.
Stiu ca nu stiu sa te iubesc,
Mi-ai zis ca nu e de ajuns sa te doresc
Dar mie imi era de ajuns sa te privesc.
Tu nu-ntelegeai ce simt eu
Si eu nu-ntelegeam de ce... acest hau???
Eu sunt o Floare ti-am zis
Trebuie sa ma aperi chiar si-n vis...
Ca sa nu-mi mai fie frica
Imi trebuie un clopot de sticla!
Dar tu m-ai luat in ras
Si-atunci am plans,
Am plans pana la apus
Si-as mai fi plans
Daca nu mi-ai fi spus:
" M-ai imblanzit si asta e de ajuns!"
Eu n-am vrut sa te-mblanzesc
Eu incercam doar sa te iubesc.
Cauta sa fii fericit!...
Printul meu iubit.
Eu sunt fericita
C-am fost iubita...
Oricate Flori vei avea
Sa nu uiti, totusi, de Floarea ta!

3 comentarii:

  1. Iubim si credem ca sentimentul este reciproc, insa lucrurile nu merg asa intotdeauna. Dezamagirea este si mai mare cand aflii ce usor poti fi inlocuit cu altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... sunt de acord cu tine, dar aici e vorba de ceva si mai dureros, de oamenii care se iubesc si totusi nu stiu sa si-o arate si traiesc in propriile singuratati vanitoase!

    RăspundețiȘtergere

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...