23.07.2011

Prima Iubire

E cea pe care o vei purta ca o cicatrice...
Daca celelalte vin si trec
Ca niste stele cazatoare,
Prima... aproape ca te doare.
Eram niste copii
Niste copii care se jucau de-a dragostea.
Si ne-am jucat
Pana maturitatea ne-a separat,
Dar n-am sa uit niciodata cum din Eminescu mi-ai recitat...
Fiind maturi... Nu! Nu cutreieram paduri!
Ci ne-am decis sa mai hoinarim prin viata putin
Fara sa ne mai vorbim!
Ai fost primul sarut adevarat
De Sfantul Ilie vegheat.
M-ai dansat pana m-ai ambetat
Si din bratele tale vreo cativa ani nu m-am mai ridicat.
Un „Morcovel” parfumat
Asa mi-a fost dat!
Oare, eu pentru tine ce-am insemnat?...
Sa tot fie un deceniu de-atunci
Dar tu esti tot aici... cicatricea morcoveata
Hai stergeti zambetul ala pervers de pe fata!
Primul flirt... primul birt,
Prima nebunie,
Prima gelozie,
Prima gingasie,
Prima dezamagire,
Prima Iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...