05.10.2024

București - a love hate story


Urmează stația cu peronul pe partea...
Locului unde mi-am regăsit sufletul
Și jumătatea!
Dacă ar fi să aleg o melodie care să te definească Aceea ar fi clar:

“I love you, I hate you!”
I love you pentru că m-ai primit cu brațele deschise
acum mai bine de 15 ani;
... deși credeam că n-o să-ți învăț nicicând zecile de trasee ale pe-atunci RATB-ului (de la 1 la 801 - eu credeam sincer că atâtea linii ai, ce naivă!)
Nu mai zâmbi arogant că între timp m-am deșteptat, trei facultăți mai târziu!
Te știu ca în palmă acum, dar îmi lipsește naivitatea de atunci... însă cel mai mult îmi lipsești tu mai puțini aglomerat, chiar dacă mai virgin ca o plajă sălbatică și cu strada spre Fratelli neasfaltată!
M-am simțit fix ca în fundu’curții la Bârlad când mi-am stricat stiletto-urile mele cele noi, pentru un club, chipurile de fițe cu multe pipițe; cu diferența că în club la Bârlad nu avusesem onoarea să cunosc străini care te sărută fără prea mult tam-tam ca mai apoi să-ți trântească un “I have to go mam!”.
Iar dacă e să fiu complet sinceră (însă te rog nu mai spune nimănui!) cel mai mult îmi lipsesc eu, fetița aia speriată și plină de vise pe care a lăsat-o mama ei cu traista de rafie în Gara de Nord, căci însăși gara era prea imensă pentru fetele de la țară!
Da, știu că Bârlad nu e țară, dar tu ai fost primul meu “afară”!
A fost dragoste la prima vedere, cu oportunitățile tale, cu parcurile-ți felurite, cu tupeul tău de borfaș, aproape că m-ai păcălit!
Doar că după ce am văzut Parisul relația noastră n-a mai fost niciodată la fel... C’est la vie Mon Cher!
I hate you pentru că deși ai fost cândva micul Paris (deci potențial ai avea) te-ai plafonat sub greutatea tuturor celor care-ți calcă pragul, dar mai ales din cauza celor care te administrează! Cu toate astea, recunosc ca mirosul tău de tei din luna mai nu l-aș da pe nimic din lumea asta și oriunde mă va duce viața, îți promit că în mai mă voi întoarce iar și iar, nu te las să mă cauți în zadar...
Dar în august să nu te văd că ești al naibii de cald, iar uneori mai și puți, mă iriți!

Iartă-mă, te iubesc!
Lasă-mă, te părăsesc!
Te voi aștepta mereu pe Strada Speranței, Sper sa nu îți dau block până atunci!
I hate you,
No it’s not true, I love you!
Offf București, mă înnebunești!...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...