21.01.2011

Nunta de argint :)

In februarie ai mei fac nunta de argint, adica 25 de ani de casnicie, impresionant din punctul de vedere al unei persoane care nu a avut nici o relatie serioasa in viata ei, dar la urma urmei cine poate defini o relatie serioasa? ce? tu crezi ca esti intr-una? eu zic sa te mai gandesti odata, daca a fost este sau va fi serioasa nu se va fi terminat niciodata, cred ca singura relatia serioasa este casnicia! :)
Dar iata si discutia cu mama :
"Mama... tie nu ti-e frica ca dupa 25 de ani tata ar putea...?!?" "Eeee...mama,de ce sa-mi fie frica? Doar nu-i slanina sa se termine!" =)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...