21.01.2011

Mi-e frica!...

"Mi-e frica!", zise printul,
"Si mie mi-e frica!"
Dar cui nu-i e frica?
E o poveste cu " a fost odata"...
A fost odata-n facultatea fermecata,
A-nceput totul ca o joaca.
Ei cica repetau,
Un altfel de teatru visau
Si cand luminile s-au stins
Brusc s-au trezit si ei din vis.
A fost nevoie de-ntuneric... ca sa taca
si gurile sa si le petreaca.
Simteam cum frica se rispieste
Si prin intuneric un zambet care creste.
Nu-i vdeam fata
Si totusi il simteam mai aproape ca oricand,
Cred ca nu am iubit niciodata mai mult... intunericul.
De-abea a-nceput povestea
Si nici eu nu stiu ce va urma,
Tot ce-mi doresc
Este sa ciocnesc
Un pahar al curajului
Cu printul ingeresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...