29.07.2011

S.O.S

Fetelor am ramas FARA BARBATI. Am strababtut lumea asta in lung si-n lat sperand sa dau peste vreun barbat adevarat dar se pare ca nu mai sunt.NIET...NADA... CAPUT... FINITO...NIENTE... RIEN...ZERO
Oare chiar au murit toti barbatii adevarati?
Unde sunt eroii lui Jane Austen?
Unde sunt barbatii care duceau razboaie pentru a avea o femeie?
Ce-ati facut cu barbatii care stiau sa cucereasca o femie?
Cred ca a avut o premonitie bunul nostru amic Caragiale cand i-a zis lui Zoe sa fie „barbata”. Daca in ziua de azi toate femeile sunt barbate... ma intreb atunci: la ce mai sunt buni barbatii??? Ca vorba lu’ mama „pentru un carnat nu iei tot porcul”.
Iertati-ma dar sunt absolut umita cum la un prim refuz barbatul isi bag capul in nisip ca strutul sau fuge precum un coiot iar daca esti prea „disponibila” tot nu-i bine... ca El nu vrea „sa se lege”. Da’ cine vrea dragele mele sa-i lege? Care v-ati jucat cu sfoara si mi-ati speriat toti barbatii? Da’ in schimb daca le arati o pereche de catuse sa ii vezi cum vor sa se lege... singuri singurei... manaca-i-ar mama pe ei!
Cel mai mult si mai mult imi plac barbatii care au relatii „serioase” dar care vad in tine femeia ideala – tu esti tot ceea ce iubita lui nu e – si-atunci de ce nu esti tu „iubita”???
Clar, femeile si barbatii au doua logici total diferite!
Dar sa nu ma abat de la subiect : Unde sunt toti barbatii adevarati?
Si nu-mi veniti cu scuza ca „femeile din ziua de azi sunt prea usoare sau mai stiu eu ce” pentru ca femeile s-au adaptat foarte bine cand au vazut ca barbatii nu mai fac nici un pas; au luat ele initiativa ca altfel ramaneam la 4 miliarde de locuitori ca in 1900.
Mamelor si Femeilor din lumea intreaga va rog educati-i inca de mici ce-nseamna respectul pentru o femie, ce-nseamna „sa faci o curte”, ce-nseamna sa daruiesti o floare, ce-nseamna sa ai curaj sa marturisesti chiar daca risti sa fi refuzat, ce-nseamna sa lupti pentru o femeie, ce-nseamna sa faci dragoste din priviri, ce-nseamna sa fii BARBAT.
Jocul dragostei si-al intamplarii e delicios, de ce sa nu-l savuram lent?
Save our Souls dear man... not only our body!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...