26.03.2011

La Rascruce de dealuri

E atata saracie incat si vantul bate cu masura

Dealurile jelesc a ura...

Copacii se-ndoaie intristati

peste umerii taranilor impovarati.

Cand te gandesti ca acesta-i pamantul lui Stefan cel Mare

parca te doare si mai tare...

El la Podul Inalt din lanturi ne-a dezlegat

si noi... mai ca l-am tradat,

cuvantul ni l-am calcat

iar de ogor am uitat;

zace in paragina

ca dupa o molima.

Oamenii abia isi tarasc zilele:

copii se bucura la o simpla eugenie,

adultii isi manaca rabdarile

iar batranii isi ingroapa visarile.

E doar praf in ochii lor,

se confunda cu animalele din ogor

si dealurile plang de dorul lor.

Cu trupurile imbacsite

si sufletele mohorate

mai au doar crucile de pe morminte.

Saracia e crucea lor

dar tot cu speranta mor.

La rascruce de dealuri

Stefane fa pentru noi o ruga de aur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...