30.03.2011

Suflet Tacut

Fug si fug si iar fug,

In fiecare zi ard pe cate-un rug

Si sufletul nu mi-l mai ascult.

Ne-am deschis pentru lume

Si ne-am inchis pentru noi insine

Suntem poligloti

Dar ne vindem pentru cativa zloti,

Sufletul nostru e mai centrifugat

Decat o masina de spalat.

Am uitat sa tacem

Si repetam mereu acelasi refren

Vorbe goale,

Ganduri agale...

Suflet tacut

Unde sa te caut?

Cum sa te gasesc?

Daca eu niciodata nu ma opresc...

mi-e frica de tacere

cum mi-e frica de-ntuneric

desi stiu ca din ele s-au nascut cuvantul si lumina;

Nu mai vreau sa traiesc la trap

Ajuta-ma sa tac!

Suflete al meu,

Stiu ca te ranesc mereu

Dar nu ma chinui

Si fa-ma sa tac macar pentru o zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...