17.07.2024

Despre fericire...

Sau lucrul cu sentimentul

Orice intrare
Are și ieșire!
Și orice început
Un fine!
Contează cu ce-ți umpli zilele
Dar mai ales nopțile…
Ești pregătit pentru un clișeu?
Bucură-te de călătorie,
Și nu te mai stresa cu destinația
Nici cu prestația!
Nu mai fii de carton,
Dă-ți voie să fii om,
Folosește umbrela altfel,
Poți chiar să zbori cu ea
Dacă nu te temi că te vei uda!
Mă tot întreb ce e fericirea
Și mă încrunt…
Și cu cât mă întreb mai mult,
Nu reușesc să mă mai descurc!
Nu mai bine
Mă bucur că sunt???…
Fericirea e doar un cuvânt
Iar noi suntem mult mai mult de atât!…
Post scriptum: să nu-ți fie frică niciodată că te vei uda,
să-ți fie mai degrabă frică că nu vei dansa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

București - a love hate story

Urmează stația cu peronul pe partea... Locului unde mi-am regăsit sufletul Și jumătatea! Dacă ar fi să aleg o...